hephalump hephalump
511
BLOG

Poranna nawałnica nad Krakowem

hephalump hephalump Rozmaitości Obserwuj notkę 24

Około 6-ej rano przeszła nad Krakowem i okolicą solidna burza z bardzo silnym wiatrem. Jest sporo szkód. Coś tam komuś zerwało z dachu, wiele drzew nie wytrzymało wichury. Na drogach i chodnikach leży dużo połamanych konarów i gałęzi.

U mnie uszkodziło tunel foliowy w ogrodzie i pozbawiło mnie prądu, ale mam nadzieję, że tylko chwilowo. Do miasta jechałem objazdami, ze względu na powalone drzewa. Pociągi mają opóźnienia, część została odwołana.

Zobacz galerię zdjęć:

brzoza wspomniana przez Sowińca
brzoza wspomniana przez Sowińca jeszcze raz Sowińcowa broza alejka w parku w parku
hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości