hephalump hephalump
641
BLOG

Magdalena Środa osiągnęła szczyty

hephalump hephalump Rozmaitości Obserwuj notkę 27

Mało kto zauważył, że sprawcami byli przede wszystkim mężczyźni, a nie tylko „uchodźcy”

Piękny cytat z mistrzyni lewackiej retoryki Magdaleny Środy. Jakże jestem jej wdzięczny za ten wyrzut z wnętrza. W tym zacietrzewieniu i oburzeniu na przybyszów z afrika korps zdążyłem już nawet zapomnieć, że to przecież faceci. W przeciwieństwie do gender polizei w Koloni. Ale w sumie nie dziwmy się postawie kolońskich policjantów. Bo może oni już tkwią w systemie, w którym każdy typowo samczy odruch jest bezwzględnie tępiony.

I nie śmiejmy się Niemców przy okazji nieszczęścia, które ich spotkało. Oni tyko mają pecha, że takich „mędrców” jak nasza pani etyk mają więcej i to u władzy.

 

http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/277605-sroda-w-kontekscie-sylwestrowych-wydarzen-w-niemczech-wskazuje-na-prawdzie-zagrozenie-dla-kobiet-to-polscy-kibole

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości