hephalump hephalump
360
BLOG

Kamil Stoch ma słabsze wyniki bo… Komentarz Apoloniusza Tajnera

hephalump hephalump Sport Obserwuj notkę 26

W Przeglądzie Sportowym Apoloniusz Tajner i Robert Błoński zastanawiają się czy PZN stać na nowego trenera dla naszych skoczków. Rozważają też czy może być to trener zagraniczny i czy Kamil Stoch zaakceptuje nowego trenera.

Mnie zaintrygowało natomiast pytanie o przyczynę słabszej formy i gorsze wyniki Kamila Stocha w ostatnim sezonie.  Apoloniusz Tajner odpowiada, że po wspólnej z Łukaszem Kruczkiem analizie występów Kamila Stocha doszli do wniosku, że przyczyną jest brak odpowiedniej koncentracji. Że zawodnika obciąża i rozprasza zbyt wiele spraw niezwiązanych ze sportem. Otóż Kamil Stoch musi sprostać obowiązkom menadżera, prowadzi klub i najważniejsze… buduje dom. A jak powiedział Apoloniusz Tajner: „Adam (Małysz) też miał słabsze sezony, kiedy budował dom.”

I w tym momencie pomyślałem sobie. Może lepiej zamiast nowego trenera niech PZN zatrudni dewelopera, stylistę wnętrz oraz doradcę biznesowego dla zawodników? Może wyjdzie taniej i efekty będą lepsze? Bo imo po co zmieniać trenera jak przyczyna braku koncentracji oraz słabszych wyników nadal pozostanie. Niech zatrudnią speca, który zamiast Kamila będzie pilnował budowy.

 

Na podstawie:

przegladsportowy.pl

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport