hephalump hephalump
457
BLOG

Bociany przynoszą wiosnę

hephalump hephalump Rozmaitości Obserwuj notkę 27

Dla mnie wiosna, taka prawdziwa, zaczyna się wraz z przylotem bocianów. W tym roku pierwszy bocian w pobliżu mojego domu pojawił się w Wielką Sobotę. Wygląda na młodego i zdrowego osobnika. Zaraz po przylocie zabrał się do zajmowania i poprawiania gniazda. Życzę mu obfitości ślimaków, pędraków oraz drobnych gryzoni wszelakich na łąkach przy Królewskim Potoku.

Jak już pisałem w notce Drapieżnik w ogrodzie, święta spędzałem w towarzystwie m.in. sów. Tak sów. Bo po bliższym i bardziej dokładnym zlustrowaniu sosny okazało się, że na drzewie tym przesiaduje para sów uszatych.

***

Trawa zaczyna się zielenić. Na brzoskwiniach zaczynają otwierać się pąki kwiatowe. Korzystając z wolnego (jeszcze) dnia oraz luzu w centrach ogrodniczych mogłem sobie dziś pozwolić na szybkie zakupy. Za tydzień imo już będą kolejki. Kosiarka już ma wymieniony olej, filtry i naostrzony nóż. Lepiej nie czekać na ostatni moment.

Zobacz galerię zdjęć:

Znajdź sowę
hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości