hephalump hephalump
347
BLOG

W lesie mity i baśnie nadal żyją

hephalump hephalump Rozmaitości Obserwuj notkę 12

Uwielbiam chodzić po lesie. Las działa na wyobraźnię. Tu stare legendy, baśnie i mity wydają się być wiecznie żywe.

Lubię usiąść pod starym drzewem lub tajemniczą skałą i szukać w pamięci baśni lub legend, które pasowałyby do miejsca.

I tym razem podchodząc do widocznej na zdjęciach skałki szukałem co by tu do niej dopasować.

Może to czaszka pradawnego potwora?

Może mocno nadwyrężony „ząb czasu”? ;-)

Takim skalnym „grzybom” często przypisuje się udział jakiegoś złego ducha w ich powstawaniu. Mówi się, że diabeł lub inny zły go tu pozostawił. Potem ludzie mówią, że to czarci kamień.

Dla mnie w tych skałach nie ma nic „piekielnego” ale lubię te legendy o skamieniałych miastach.

Zobacz galerię zdjęć:

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości