hephalump hephalump
138
BLOG

Więcej kasy dla rządzących? Czemu nie

hephalump hephalump Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Mnie tam nie drażni, że ktoś dostał podwyżkę, że będzie miał więcej. Bardziej martwi mnie to, że moja pensja nie chce rosnąć.

Zgadzam się, że 15tys dla ministra to mało. Dajcie mu więcej. Tak, 15tys to żaden szał. Ale jak nazwać 1500 zł na utrzymanie rodziny?

Jeśli kraj będzie się rozwijać. Podatki będą mniejsze. Polacy zasobniejsi to nikt takiej podwyżki płac w ministerstwach nawet nie zauważy.

Dajcie sobie ile tam uważacie za słuszne. Ale rządy sprawujcie tak, by przeciętnie zarabiający Polak, patrząc na swoją pensję nie czuł się w Europie "prolem" czwartej kategorii.

 

Pozdrawiam

M

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości