hephalump hephalump
201
BLOG

Czy niedzielna praca admina S24 jest pracą konieczną?

hephalump hephalump Rozmaitości Obserwuj notkę 23

W dyskusji pod notką o Pracy koniecznej i niekoniecznej często pojawiało się pytanie: czy praca techników w tv (nadawanie programu, reklam) jest pracą konieczną i można ją wykonywać w niedzielę.

Ponieważ "dylemat" ten nie dotyczy wyłącznie pracy w tv lecz w szeroko pojętych mediach postanowiłem poświęcić mu oddzielną notkę. Media (środki przekazu) to nie tylko telewizja, ale także radio oraz serwisy internetowe. A część serwisów internetowych, tak jak np. wspomniany w tytule Salon24 jest tworzonych na bieżąco, na żywo - także w dni wolne od pracy, też w niedzielę.

Aby serwis mógł działać ktoś musi nadzorować jego pracę też w niedzielę. Do radia i tv musi przyjść przynajmniej część redaktorów i techników.

A co z takim Salonem24? Zamknąć na czas wolny? Puścić blogerów na żywioł, bez Admina? ;)
Oj działo by się, działo.

Dlaczego notka Starego wisi na SG od soboty?

Czemu moja tam nie trafiła?

Czy ktoś tu czuwa nad porządkiem?

Może jednak warto czasem podziękować Adminowi, że przyszedł w niedzielę do pracy.

A Paniom i Panom z radia oraz TV też czasem chciałbym podziękować, że dzięki ich niedzielnej pracy ja mogę sobie odpoczywać. Tylko dbajcie proszę o poziom serwowanej przez Was rozrywki i informacji. Tak by ta praca służyła czemuś więcej niż tylko uciesze gawiedzi.

 

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości