hephalump hephalump
488
BLOG

Koszmarne męki na Narodowym 2:1 - szok

hephalump hephalump Sport Obserwuj notkę 29

Ilu Ormian trzeba wyrzucić z tego autobusu co stoi w bramce aby nasi mogli wjechać piłka do bramki?

Armenia, Azerbejdżan - jak ja nie lubię meczy z tymi drużynami. Strach myśleć co się będzie działo jeżeli bezbramkowy wynik utrzyma się dłużej. Bo Ormian zwijających się co chwilę z bólu na murawie nie chce mi się oglądać.


Jest!! Po przerwie pada wreszcie bramka. :)

 

A chwilę potem druga. Tylko do naszej bramki. :(


Mamy problem w meczu u siebie, a z Armenią w Erewaniu łatwiej nie będzie. Nie możemy tracić punktów w takich meczach...

 

Jakub Błaszczykowski i Robert Lewandowski ratują reprezentacje Polski przed blamażem. W ostatniej chwili. Uff...

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport