hephalump hephalump
262
BLOG

Leming z piła w ręku

hephalump hephalump Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Na działce obok mojego domu nagle pojawiła się ekipa i wycięła wszystkie drzewa. Dosłownie - wszystkie, tak ze 20 brzóz.

Chciałem się dowiedzieć dlaczego właściciel działki zdecydował się na tak drastyczny krok.

Odpowiedź: "Muszę zdążyć zanim ten s...syn Kaczor znowelizuje ustawę i już nie będzie można".

***

A w instrukcji do piły wyraźnie napisano by nie pozwalać na jej używanie przez osoby różnego rodzaju zaburzeniami.

Tak to jest jak się piła dostanie w niepowołane ręce.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości