hephalump hephalump
73
BLOG

Dzień z ciała wzięty

hephalump hephalump Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Dziś jest (podobno) Światowy Dzień Nerek. Tak mi od rana w radiu trąbią.

Wczoraj był Międzynarodowy Dzień Kobiet - czyli tak jakby dzień żebra wyjętego z boku Adama.

Tak sobie patrzę na to co umieszczono w Wikipedii (proszę nie traktować tego serio) pod hasłem święto i widzę, że takich Dni szczególnych jest całkiem sporo. Może nawet więcej niż dni w roku kalendarzowym.

A tu wybrane Kwiatki:

Autystyczny Dzień Dumy

Międzynarodowy Dzień Białej Laski (kto wymyśla te nazwy?)

Międzynarodowy Dzień Dziecka Afrykańskiego (dzieci afrykańskie są jakieś inne??)

Dzień Świadomości Alienacji Rodzicielskiej (dobre:))

Międzynarodowy Dzień Świadomości Zagrożenia Hałasem

Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii (dużo tych fobii jak na jeden dzień)

Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej (zanim coś trafi do nerek)

Światowy Dzień Mokradeł (to jakby nas suszyło po poprzednich świętach)

Światowy Dzień Dziergania w Miejscach Publicznych (a w niepublicznych??)

Światowy Dzień UFO  :)

Światowy Dzień Wegetarianizmu

Światowy Dzień Wegan (a ja myślałem, że weganie i wegetarianie to żyją w zgodzie i święto jednego dnia mogą obchodzić).

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura