hephalump hephalump
258
BLOG

Smalec z suszonymi grzybami

hephalump hephalump Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Taki słoiczek dostałem w prezencie. Podobno przysmak regionalny z Roztocza. Ładnie wygląda, ładnie pachnie... Więcej... Nawet bardzo dobry w smaku ten "Smalec z suszonymi grzybami". Szkoda tylko, że wytwórca tego przysmaku nie dodał w opisie jakie grzyby występują w tym smalcu.

***

Jakiś czas później (czyli dziś) oglądam TVP info i relację z jakiejś pikiety KOD i UBwateli RP. I albo mnie tv okłamuje, albo z tymi KODowcami i UBywatelami jest coś nie tak. Bo ich fizjonomie przywołały u mnie wspomnienie spróbowanego wcześniej "Smalcu z suszonymi grzybami". Tłuszcz ze świni i zasuszone grzyby niewiadomego autoramentu... A wystarczy, że do słoja przypadkiem trafiłby jeden sromotnik. Brrr...

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości