hephalump hephalump
160
BLOG

Wstyd cz. 1

hephalump hephalump Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Upadek ojca boli także syna. Syn cierpi za ojca i bierze na siebie jego grzechy.

Patrzy na pijanego ojca i myśli:

- Ja będę kimś innym. Nigdy nikogo nie skrzywdzę.

Cierpi, ale nie przyzna się do swojego cierpienia. W szkole udaje, że wszystko jest w porządku. Tylko tata zapracowany i nie ma czasu dla syna.

- Nie robię nic złego, a jest mi tak strasznie wstyd... - ta myśl nie mieści się w młodym umyśle. Musi sięgnąć dalej i stłamsić serce.

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości