hephalump hephalump
144
BLOG

Mróz - sprawdzian dla techniki wszelakiej

hephalump hephalump Pogoda Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

W ten weekend temperatura w mojej okolicy (Wieliczka) spadała do około -20 C. Dziś rano udało mi się sprawnie uruchomić samochód i otworzyć bramę wjazdową. Byłem już przygotowany na rozmrażanie bramy - opalarka jest gotowa do użycia. ;)

Kilku znajomych skarżyło się natomiast, na problemy z samochodami. Ich diesle zaczęły odmawiać posłuszeństwa. I nie chodziło tu o brak prądu w akumulatorach. Coś złego wytrąciło się z paliwa mimo, ze wszyscy zarzekali się, ze kupują olej napędowy tylko na "dobrych" stacjach.

W samochodzie żony niestety nie dopilnowałem jakości płynu do spryskiwaczy i niestety w zbiorniczku jest bryła lodu.

W pobliskim Krakowie pękają od mrozu szyny tramwajowe i są awarie sieci wodociągowej. W Tyńcu zabrakło gazu dla części odbiorców bo... podobno pobór był za duży.

U mnie gaz też płonie dziwnym, migotliwym płomieniem. Jakby trudniej zagrzać wodę do kąpieli. Może kaloryczność gazu w sieci spadła?

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości