hephalump hephalump
138
BLOG

W sierpniu nowe wnioski o świadczenie z Programu 500 plus

hephalump hephalump 800 plus Obserwuj temat Obserwuj notkę 10

Już 1 sierpnia br będzie można składać nowe wnioski o świadczenie z Programu 500 Plus. Wg posiadanych przeze mnie informacji to jeżeli uda mi się złożyć ww wniosek do końca sierpnia to nowe świadczenie otrzymam już październiku. We wrześniu kończy się poprzednia decyzja, a więc nowe świadczenie będzie stanowić kontynuację poprzedniego. Trzeba tylko z wnioskiem zdążyć  do 31 sierpnia.

Na razie jednak nie zawracam sobie tym specjalnie głowy bo w przypadku mojej rodziny sposób wypełnianie wniosku i podstawy do uzyskania świadczenia nie uległy zmianie. Więc i nie mam podstaw by się martwić. Bardziej martwi mnie w tym momencie to jak zapewnić dzieciom odpowiednią opiekę stomatologiczną i stan pogody w najbliższych tygodniach. O zęby trzeba dbać, a to kosztuje... Tak więc jest na co wydawać te pieniądze z 500 plus.

Pogoda mnie martwi natomiast z tego powodu, że już za tydzień wybieram się z rodziną nad Bałtyk by w "stereotypowy" sposób spędzić wakacje z dziećmi nad morzem. Aby nie drażnić korpo-lemingów widokiem szczęśliwej rodziny z dziećmi zalegającej na plaży rozważam zakup parawanu. Bardzo wzorzyste i niedrogie parawany moja żona widziała ostatnio w markecie, na który moje córki mówią "Bieda" (grafika uśmiechniętego owada w logo sklepu).

hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo